Aether..

Αιθέρας

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Προσωπική κατάσταση -είναι περίπλοκο ( its complicated) Vol 1


 Είναι υπέροχο (και περίπλοκο μερικές φορές) να σε αγαπάνε επειδή είσαι ο εαυτός σου ή μάλλον παρ΄όλο που είσαι ο εαυτός σου..Λατρεύω τις σχέσεις, σε όλο το φάσμα..οι φίλοι μου (αρχικά) είναι άνθρωποι που θαυμάζω και μέσα από αυτούς ανακαλύπτω πτυχές μου, δοκιμάζομαι, μ'αρέσει όλο αυτό το ταξίδι της ανακάλυψης-αποκάλυψης..δε ξέρω! Το νοιώθω ο τρόπος που συνδέομαι είναι τόσο Su-real και δυνατός, μαζί τους διακομωδώ και  τους φόβους μου σπάω τα όριά μου και Ναι! just wanna thank you for let me be my self ! ναι !

 Υπάρχει κάτι ποιό δύσκολο και ταυτόχρονα απλό? just to be your self..? Παλεύω ελείνα να είμαι ο εαυτός μου .. κάτι ξέρει και ο  Οσκαρ Wilde .."Οι άνθρωποι είναι λιγότερο ο εαυτός τους όταν μιλούν αυτοπροσώπως, Δώστε τους μια μάσκα και θα πουν την αλήθεια» Αλήθεια? τώρα όμως θέλω χρόνο γιά μ'ένα..μες στη σιωπή μου εκεί που γεννιούντε οι σκέψεις me vs me (και τώρα οι δυό μας..2, 3 ,10 δε ξέρω πόσοι άνθρωποι μπορεί τελικά να συγ-κατοικούν εδώ μέσα!) τόσες φωνές που κάνουν θόρυβο γιά να το μετουσιώσω σε τραγούδι n enjoy the silence..

Kαι οι μάσκες πέφτουν..μαζί σου όμως είμαι διάφανη και σ'ευχαριστώ! θέλω να γράψω ένα τραγούδι γιά όλους τους φίλους (γνωστούς και άγνωστους)-αρκετά με τα love songs (γιά την ώρα..:P) πρόσφατα πήρα τη μέγιστη ικανοποίηση, όταν μετά από το live τι έγινε ? στο τέλος που μοιράζω (όποτε προλάβω να φτιάξω handmade raw κορμό..slourp!:P)

 ε, καθώς έκανα γύρα ηταν ένας ο "και καλά" ή αλλίώς Mr Trol...!πάντου υπάρχει ένας τέτοιος..( τέσπα!)..και με λέει: "εε, ωραία φωνή ας πούμε οτι έχεις..πάντως Ροκ δεν είσαι " (ταμπελοποίηση..μπλιάχ!) μιά που το πε μιά που τον έγραψα,μετά στα απανωτά πάω στον επόμενο και με λέει " Ντάξει μπορεί να είσαι ροκ-φαίνεται τον άκουσε..- , μπορεί και να ΄σαι jazz..μ΄αρέσεις όμως, γιατί με βγάζεις από τα όριά μου.." 

..κόλλησα γιά λίγο γιατί μ'άρεσε τόσο αυτό που με είπε!:) και αμέσως το γύρησε λέγοντάς μου "πλάκα κάνω.." ( πρώτο βιολί περί αποδοχής=μη με παρεξηγήσει..) πως θα με δεχτεί ? 
τώρα που βγαίνει η μάσκα..? στο τέλος όμως αυτό που μένει, από την όποια συναλλάγη είναι η αλήθεια..να καταφέρεις να΄σαι αληθινός με αυτά που νοιώθεις, να μη τα ντραπείς να τα εκφράσεις και ας "παρεξηγηθείς"..Με θάρρος και Χαααρη!!
ε σ ύ φεύγοντας θα ξέρεις κ α λ ά οτι κατάφερες να στηρίξεις την αλήθεια σου και ας πάει στο G(o)od! σε όποια σχέση-σύνδεσή σου..

Me + You = Friends
Φίλος-φιλώ=Αγαπώ
Ω φίλτατε! 
μπορούμε να το γυρήσουμε αν θες δηλ..πάμε στα ποιό prive..
You + Me = εραστές= Lovers.. 
αυτό και αν πονάει..
στα ερωτικά να δεις, τι παιχνίδι και τι υποσεινήδητο ρευστό
 δίνει και πέρνει..είσαι έτοιμος γιά τέτοια γύμνια naked as the truth ? 
i feel it..
 σε κάνω καταιγίζμό-οργαζμό γιά πολλά θέματα τώρα..
τροφή γιά σκέψη και όποιος "αρμέξει!":P
μη με πείς είσαι σε σχέση?
 α! μάλιστα...
its complicated..είναι περίπλοκο...
α χαα..

(to be continued....)



Marisia 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου