Aether..

Αιθέρας

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Χορός- Χρόνος Vol 4..






                                                                          

Στην ηρεμία μπορώ να αφουγκραστω το σώμα μου, να νοιώσω το χορό..
Η σιωπή η ίδια έχει μουσική!
H αρμονία στις κινήσεις δε θέλει μόνο μυαλό, δε φτάνει μόνο αυτό..
θέλει κατι παραπάνω, πέρα από το μυαλό.. 
Υποσεινήδητο..

Κάθε κίνηση από μόνη της έχει πρόθεση 
αυτός είναι ο λόγος του σώματος..
και λέει πάντα την αλήθεια..
Η πρόθεση από μονη της είναι δυνατή, με καθάρια κίνηση.

Τώρα όσες φορές και να λέμε τη συνθεση της χορογραφίας
αν δεν βάλετε το μυαλό σας να δουλέψει, δε θα κάνετε τίποτα..~ 
Κάνε τη κάθε σου κίνηση αβίαστη, 
να ενεργοποιέιται από τη φαντασία σου 
να αδειάζεις ενέργεια από τα ακροδάχτυλά σου..


                                          

Εμπιστευτείτε το σώμα σας..
Άστο βαρύ κατω να πέσει..
Εισπνοή στην άνοδο , εκπνέω πέφτωντας..

Η ομορφιά και η ελευθερία κινήσεων είναι δικαίωμα
που δεν έχουμε παρα να το επιλέξουμε
να το διακρίνουμε και να το τολμήσουμε..

Ο χορός δεν είναι φιγούρα -το ξαναλέω- είναι διαδρομή!
Αρκεί να θες να τη περάσεις μέσα σου..
Υπάρχει παντού!


Δεν θέλω μηχανικές κινήσεις..
Και όσο γίνεται αθόρυβα. 
Το ξέρω οτι το κάνεις άθελα σου , ειναι μεχρι να το μάθεις..
τα πέλματά σου κάντα να κοιτάνε στην ευθεία 
Μην αληθορίζουν !
Να πατάνε καλά σαν να θέλουν να "πάρουν" το πάτωμα!
Εκπαίδευσέ τα.
Στην αρχή ειναι περίεργο λίγο άβολο αλλά με το καιρό γίνετε εφαρμόσιμο..

Κρέμεσαι από το ψηλότερο σημείο σου 
Επικενρωμένη στον άξονά σου..
Ασε το σώμα ήρεμο..


Παρά τη ζέστη μ'αρέσει που είναι εκει και δίνεται ολόκληρος 
για να μας μυήσει στη τέχνη του χορού..
Μας μιλάει συχνά και γιά το θαύμα της σπονδυλικής στήλης
όπως και για αυτό το ¨πάνω¨ που ποτέ δε τελειώνει
αέναο...

Ήμασταν λίγοι στην αίθουσα αυτη τη φορά
μου είναι ποιο αποδοτικό..
Μου πέρνει καιρό μεχρι να τα μάθω αλλά 
χρειάζομαι το δικό μου χρόνο..
Είχα καιρό να πάω ( μια week! ) σέ ιμ ον μι! :P 
και δε το ξανακάνω και ας έχω και πόσα άλλα..! 

Όλα για πάρτη σου χορέ ! :))!

το εκπληκτικό  είναι οτι το αποτέλεσμα μπορεί να μη βγαίνει άμεσα
αλλά είναι στιγμες που με εκπλήσσει το σώμα μου!
αιτία, ειναι οι  καταγραφές που έχουν προεργαστεί καιρό μεσα μου
και βγαίνουν σε ανύποπτο ( δεν έχω άλλη λέξη) χρόνο..!






Πότε ήταν η τελευταία φορα που άκουσες το σώμα σου..;

                     

                                                                 

                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου